Thursday, September 22, 2011

WAiT~~!!!

       Ini lah padahnya! asyik menonton drama korea,,now baru tketar2 nak siapkan report! yaAllah... ak sgguh mnyesal..tp xpa fika! ada msa lg! ''hbis smpat lg tlis blog ni?'' ala,,,nak tlis skit je,,,bosan kott...lalala.... :P
bulan 9 is the bezz month ever lah! gembira beraya, gembira dpt duit, hapy2 dgn fmily.. hihihi... tp krna wjudnya report smua kgembiraan terbatas! sgguh aku tnsion!! bukan tnsion psal report sama,,tnsion psal lain pun ada jugak..mklumlah,,jiwa remaja.. erk? hehe... plus masa skarg mkin cepat ja,,,(ni tnda akhir zman kan), mmg akhr zman dh pun..adeii! amalan pun xbnyak...1 ja cara nk slamatkan diri dr duniawi & terus buat phala. apa? heheheh....YA!! tepat skali!! BERKAHWIN!!! hahahahahaa!!!
       wanita ni,, bila dah berkawen..senang ja nak buat amalan..mcm mna? errmm xtau nak hurai bgaiman,,tp dengan patuh suami, jga amalan, jga kemaluan, jaga aurat, jadi isteri & seorg ibu yg SOLEH, insyaAllah... syurga tempat mreka..tp tgk jgk la thp iman & agama sseorg wnita tu kan..mcm smple? tp blum harungi blum tawuu....so jom lah kwen..hihi...trget mau kawen umur,24!! muktmad!! in case Bf masa umur tu pun x mmpu,, "mak,carikan suami utk kakak,ok?" mak ayah psti cari pnya lah!! hahahahaaha...
      Alamak,dh mlencong topik lain ni.. ermm...apa pun blaja dulu! MAK AYAH sdg mnanti! anak sulung,,so aku mmg kna bg cntoh tauladan yg terbaik buat adik2..tp apa plak pndangan adik2 terhdap aku? hahaaa...ak ykin mreka rasa mlang ada kkak mcm aku, sudah garang malah tegas! sorry la,kkak tpaksa buat mcm tu,,kalo x,hmpa smua akan melampau! bluekss!! tegas & kerek mcm mna pun,,aku syg gilaa lah adik2 aku ni...siapa x syg adik2 kan? syg fmily sgt2..  :D
      TERUSKAN HIDUPPP! go afiqah go!



   

No comments:

Post a Comment